عبدالکریم احسانی

personal websit abdolkarim ehsani

عبدالکریم احسانی

personal websit abdolkarim ehsani

لطفش بهانه می جو ید

    

خالق من « بهشتی » دارد . 

 

نزدیک ، 

زیبا ، 

وبزرگ ، 

 

و « دوزخکی » دارد . 

به گمانم کوچک وبعید ، 

 

ودر پی دلیلی ست که ببخشد ما را ...

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا 6 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://lore.blogsky.com

دوسش داشتم

هرچند با اسم مستعار ندا نظر دادین اما شناختمتون...
ببین چه جوری امارتو دارم
بهر حال ممنون از نظرخوبت و
ممنون که به من دلگرمی میدین ...

رامین مهرآیینی 22 - دی‌ماه - 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://aeynemehr.blogfa.com/

عنوان مقاله :
در نکوهش مردان مدرن
نگارنده :
رامین مهرآیینی

گرچه عنوان مقاله را نکوهش مردان مدرن برگزیدیم اما نمی دانیم آیا رواست ایشان را مرد نامید یا نه ؟ به احتمال زیاد روا نباشد لکن چون غلط مصطلحی شده ما نیز آن را بکار می بریم ( یکی از بدبختی های ما این است که غلطهای مصطلح و مد شده را در کلام و رفتار و اعمال خود بکار می بریم و هیچگاه جرات این را نداریم به خاطر حق و حقیقتِ از مد افتاده در برابر ناحق و باطل که همیشه چهره غالب و به روز و مد شده دارد بایستیم ) لکن بهتر بود به جای نام مردان مدرن از اصطلاح زنان خایه دار استفاده می کردیم که گویا تر و روشن کننده تر است .
به هر حال پرسش اصلی مقاله این است براستی مردان مدرن و یا همان زنان خایه دار چه کسانی هستند ؟ و چه ویژگی هایی دارند که آنان را از مردان حقیقی متفاوت کرده است ؟ در پاسخ باید گفت به نظر می آید مهمترین ویژگی مردان مدرن را باید در برابر دانستن مردان با زنان بر شمرد. در واقع مردان مدرن کسانی هستند که شان و شرف مردانگیِ مرد را با یک زن برابر می دانند . این برابر دانستن مردان خود را با زنان ، مهمترین ویژگی یا بهتر بگوییم مهمترین رذیله مردان مدرن و نیز از مهمترین علل سقوط و فروپاشی خانواده در دوران جدید می باشد . زیرا اساس خانواده بر مرد و پدر به مثابه رییس خانواده استوار است و خانواده ای که مرد در آن رییس نباشد و حرف آخر را نزند خانواده ای از هم پاشیده و از هم گسیخته است ( البته رییس بودن مرد به معنای ستمگر بودن و بی اعتنا بودن به دیگران نیست ) بهترین شاهد مدعای ما خانواده های غربی می باشند که چون زن و مرد و پدر و مادر هم شان شده اند خانواده دچار اختلال و از هم پاشیدگی شده است ؛ علاوه بر آنکه پدر چون خود را فراتر و مسلط بر زن و فرزند خود نمی داند در نتیجه فساد اجتماعی نیز گسترش یافته چرا که پدر اگر خود را برتر از مادر و فرزندان خود بداند آنها را ناموس تلقی کرده و مراقب و ناظر اعمال آنان خواهد بود ولی وقتی که آنان را هم قدر و هم منزلت خود پنداشت دیگر آنان را ناموس تلقی نخواهد کرد و آنان را برای هر کاری که می خواهند بکنند آزاد خواهد گذاشت ( ناموس داشتن و غیرتمند بودن اساسا به معنای برتری مرد بر زن است ) برتری مرد بر زن موجب مهار زن شده و راه فساد و فحشا را بر او می بندد . به قول یک ضرب المثل کهن فارسی : " سگ اگر بی صاحب باشد بهتر است تا زن بی صاحب باشد" .
البته مرد این حق را نیز دارد که در صورت تمایل و رضایتِ زن اول ، زنان دایم یا موقت دیگر اختیار کند و این حق به علت برتری مرد بر زن به او داده شده است و این حق موجب کاهش خیانت مرد به زن خواهد شد زیرا مرد اساسا لذت طلب تر و تنوع طلب تر از زن است و اگر این خواسته او به طور معقول و مشروع کنترل نشود خیانت و فساد و فحشا جامعه را خواهد گرفت کما اینکه در غرب چنین شده است . ( در اینجا توجه به این نکته ضروری است که ازدواج موقت برای زنان نیز مشروع است و آن زنانی هم که تنوع طلب تر و گرم مزاج ترند می توانند تنوع طلبی و گرم مزاجی خود را با انجام ازدواج موقت بجای ازدواج دایم ارضا کنند ) .
وجود مردان مدرن نه تنها خانواده را در ورطه فساد و نابودی انداخته ، در جامعه نیز عوارض مختلفی همراه داشته است به راستی همیشه برای من مساله بوده است که چطور مردانی هستند که حاضرند با یک زن همکار باشند ؟ و گاه از آن خفت بار تر حاضرند زیر دست یک زن ناقص العقل کار کنند ؟ براستی خفت و خواری ای برای یک مرد بیشتر از این خواهد بود که با زنی حقیرالوجود همکار باشد و یا زیر دست او کار کند ؟ ( من هر وقت تصور می کنم که همکار یک زن باشم یا زیر فرمان زنی کار کنم حال تهوع بهم دست می دهد خدا مرا از چنین خواری ای حفظ کند ) به هر حال این ویژگی مردان مدرن است که مردانگی خود را هم شان و هم منزلت و حتی پایین تر و پست تر از زن بشمارند و هر وقت پایش بیفتد خایه مالی و چاپلوسی زنان را نیز بکند و این مساله در تاریخ کم سابقه بوده است.
مردان مدرن وجودشان با حقارت و رذالت عجین شده حقارت و رذالت دو ویژگی بارز مردان مدرن است . مردانی که حاضرند زیر دست و همکار زنها باشند و از آن حقارت بار تر و رذیلانه تر حاضرند با زنان دوستی کنند ؟ به راستی دوستی چه معنا دارد ؟ دوستی در واقع معنایش برابری و هم شانی دو فرد با هم است که بنا به دلایلی به هم می پیوندند و رفاقت می کنند . اما آیا واقعا زنان هم شان مردان هستند که دوستی با آنها روا باشد ؟ به راستی حتی اگر دوستی زن و مرد از لحاظ اخلاقی و از نظر ادیان ابراهیمی نیز روا بود آیا مردان واقعی حاضر بودند که خود را آنقدر کوچک و خوار کنند که با وجودی مثل زن ، دوستی کنند ؟
آیا دوستی زن و مرد ، شرافت و مردی و مردانگی را زیر سئوال نمی برد ؟ آیا دوستی زن و مرد غرور مرد را له و لجن مال نمی کند ؟
با زن فقط باید ازدواج کرد خواه ازدواج دائم خواه ازدواج موقت زیرا ازدواج به معنای برتری مرد بر زن است و واقعا هم مرد بر زن برتری دارد ؛ در حالیکه دوستی به معنای هم شانی زن و مرد است . ( البته ازدواج در صورتی به معنای برتری مرد است که مرد سنی بیشتر و سوادی بالاتر و منزلت اجتماعی فراتر از زن داشته باشد وگرنه ازدواج هایی که به تازگی مد شده که یک سلسله مردِ حقیر می روند دختری سن بالاتر و با سوادتر و دارای موقعیت و منزلت اجتماعی و شغلی والاتر از خود را می گیرند ؛ چیزی جز افزایش حقارت مرد در برابر زن در جامعه و افزایش حقارت پدر در برابر مادر در خانواده به ارمغان نمی آورد. )
متاسفانه مردان مدرن نه تنها شان و شخصیت خود را از دوستی با زنان ناقص العقل منزه و مبرا نمی دانند بلکه دایم به خایه مالی زنها می پردازند و مرتب می گویند که حقوق زنان ضایع شد و برابری زن و مرد باید باشد و... این مردان پست فطرت این حرفها را نه برای درست بودن یا غلط بودن آن می زنند و نه توجه دارند که برابری زن و مرد چیزی جز افزایش فساد و فحشا در جامعه و فروپاشی کانون خانواده در پی نخواهد داشت ؛ بلکه این حرفها را می زنند تا پیش زنها مثل سگ نجس دمی تکان داده باشند و خود شیرینی ای کرده باشند و بتوانند با این کارها مثل خوک کثیف که در لجن زار می لولد ، آنها هم کنار زنها بلولند و موس موس کنند تا مگر زنهای مدرن توجهی به آنها کنند و برایشان استخوانی ( یعنی رابطه جنسی ) بیاندازند.
مردان مدرن موجودات رذلی هستند که خود را امروزی و روشنفکر می دانند آنها دیگر نجابت و عفت و شرافت و حجب و حیا برایشان بی معنی و حتی مضحک و ابلهانه است؛ زیرا آنها خواهرانشان را مشاهده می کنند که هزار قلم آرایش کرده برای هرزه گردی و احتمالا دیگر کارها بیرون می رود ولی به آنها هیچ نمی گویند . زمانی اگر به کسی می گفتی خواهر فلان یا خواهر بهمان ، خودش را می کشت ولی امروزه بسیاری از مردان مدرن ، خواهر فلان و خواهر بهمانند ولی ککشان هم نمی گزد نه تنها نمی گزد بلکه افتخار هم می کنند که خواهر روشنفکر و غیر امل و امروزی ای دارند که باعث شده برادرشان در کوچه و محله محبوب شوند آنها اگر پیش بیفتد با دوست پسرهایِ خواهرشان چایی می خورند و دوستی می کنند و از آنها به خاطر رابطه با خواهرشان تشکر و قدردانی می کنند . مردان مدرن و روشنفکر خود قوادی ناموسشان را می کنند و آن را نشانه تمدن و پیشرفت می شمارند و به مردهایی که هنوز غیرت و ناموس پرستی در وجودشان هست به دیده عقب افتادگی و توحش نگاه می کنند .
واقعا حال عجیبی است حال این مردان مدرن آنها نه تنها از خواهر فلان و بهمان داشتن رضایتمندند و آن را نشانه پیشرفت و تمدن می دانند بلکه از اینکه زنِ فلان و بهمان هم داشته باشند استقبال می کنند به نظر آنها مهم نیست زنشان قبلا چه کرده و چه نکرده ؛ بلکه مهم آنست که از این به بعد به آنها وفادار بماند البته اگر هم بعد از ازدواج پیش بیاید که تحریک شوند و کاری هم بکنند ، چندان مهم نیست زیرا بالاخره آنها هم آدمند و دل دارند و باید از زندگیشان لذت ببرند و رضایت داشته باشند . مردان مدرن ، مردانِ روشنفکرِ بزرگی هستند که حال و روز آنها و مقام و منزلت و آزادگی ِآنها فراتر از بیان و توصیف است. آنها افراد لارجی هستند که زنهاشان را صد قلم آرایش می کنند ، لباس تنگ و بدن نما که تمام ریز و درشت بدن را بیرون می ریزد به تنشان می کنند و راهی محیط کار و ادارات و کوچه و خیابان و دانشگاه می کنند این جور مردها از اینکه می بینند مردان دیگر با دیدن زیباییِ زنهای آنها هوسی می شوند به شدت خشنود شده و از اینکه چنین زنی دارند احساس غرور و افتخار می کنند . امروز زنِ فلان کاره و بهمان کاره داشتن نشانه روشنفکری و تجدد است . امروز زن هرزه گرد و خیابانی داشتن که قبلا دوست پسر داشته و از این راه مردان را خوب شناخته نشانه تمدن و پیشرفت است ، امروز زن کارمند داشتن نشانه روشنفکری است زنهایی که معلوم نیست بعضی از آنها در محیط کار خود چه می کنند و یا چه نمی کنند ( البته بعضی از آنها ) .
براستی مردانِ مرد ، مُرده اند. مردان امروز دوست دارند زنانشان سر کار بروند برایشان پول بیاورند و دستشان تو جیب زنشان باشد تا بتوانند با پول آنها بهتر و بیشتر مصرف کنند و زندگی تجملی و لوکس تری داشته باشند و با اینکار در جامعه مصرف زده که همه اقشار پست فطرت آن ، بر سر مصرفگری و تجمل پرستی مثل سگ ها روی سر و کول هم می ریزند ، جلو بیفتند ولو اینکه زنشان گاهی مواقع مجبور باشد برای حفظ کار و شغلش ، خلاف اخلاق و شرف کاری بکند .( آمار رو به گسترش تجاوز به زنان در محیط های کاری و اداری که توسط جامعه شناسان و روانشناسان ارائه می شود حاکی از همین مساله است برای اطلاع بیشتر رجوع کنید به وبلاگ دکتر گلزاری ) . این جور مردها آنچه برایشان اهمیت شایان دارد پول بیشتر درآوردن و مصرف کردن بیشتر است ، و دیگر به پایان و عاقبت راهی که در پیش گرفته اند ، کاری ندارند و این هم ناشی از غلبه روح زنانگی در آنانست . به قول مولانا :
فضل مردان بر زنان ای بوشجاع نیست بهر قوت و کسب و ضیاع
ورنه شیر و پیل را بر آدمی فضل بودی بهر قوت ای عمی
فضل مردان بر زن ای حالی پرست زان بود که مرد پایان بین ترست
مرد کاندر عاقبت بینی خمست او ز اهل عاقبت چون زن کمست
گرچه بعید می دانیم این حرفها به گوش مردان مدرن برود ؛ به قول مولوی :
چون حقیقت پیش او فرج و گلوست کم بیان کن پیش او اسرار دوست
به هر روی مردان مدرن نه تنها خواهران و زنان خود را برای هرزگی آزاد می گذارند بلکه دختران خود را نیز چنین می کنند آنها دختران خود را به بهانه درس خواندن و پیشرفت کردن به دانشگاههای دور از خانه و خانواده در ایران و حتی خارج از کشور می فرستند و به اینکه بعضی از آن دخترها در خوابگاه چه همجنس بازی ها که نمی کنند و یا شبها با چه پسرهای اوباشی که سپری نمی کنند ؛ توجهی ندارند. آنها نمی دانند یا بهتر بگوییم نمی خواهند بدانند فرستادن دختر که در شور شهوت است به شهرهای دور که نظارت خانواده و محله و اقوام بر آنان نیست چه عواقبی دارد . مردان رذلِ مدرن یا همان زنان خایه دار ، آبِ دهان و دماغ زنان و دخترانشان هستند آنها میل زیادی دارند که دخترانشان را دیر شوهر بدهند ( چون دخترانشان می خواهند با دیر ازدواج کردن آزادنه تر به فلان کار و بهمان کار بپردازند بنابراین پدران خود را با بهانه های واهی خر کرده و مردها و پدرهای بی شخصیت هم خر شده و تابع آنها می شوند ) برای آنها اهمیتی ندارد این دیر ازدواج کردن چه عوارض و چه فواحش و چه کثافت کاری هایی بدنبال دارد . اگر به این جور مردهایِ زن ذلیل ، بگویی از سعادت مرد است که دخترش در خانه پدر حیض نبیند یک شکم سیر بهت می خندند ، آنها اگر خرده غیرتی به خرج می دهند این است که به دخترانشان توصیه می کنند از عقب رابطه برقرار کنند نه از جلو ، تا پرده شان در جامعه سنتی و عقب افتاده ایران برای ازدواج حفظ شود و البته آن دخترها هم واقعا به حرفشان گوش می دهند!!! ( امروزه بکارت مصنوعی چینی به مقادیر زیادی به کشور وارد شده و اعمال جراحی ترمیم بکارت هم شیوع یافته و تازه این برای خانواده های نیم مذهبی است وگرنه خانواده های روشنفکر و مدرن که اصلا بکارت مکارت برایشان مهم نیست چه برای خواهرشان چه برای همسر آینده شان )
مردان مدرن ، مردان مطبوع زنانِ بدکاره هستند و این جور زنها خیلی دوست دارند با مردان مدرن ازدواج کنند زیرا بی شخصیتند زیرا بی شرفند زیرا بی همه چیزند زیرا همانطور که گفتیم آبِ دهان و بینی زنشان هستند زیرا زنشان را برای فاسق گرفتن آزاد می گذارند و اذیتشان نمی کنند ( این مطلب را در خبری خواندم خبر این بود زنِ شوهر داری ، توسط فاسقش به قتل رسیده بود و شوهر ِزن در دادگاه گفته بود که زنش را آزاد گذاشته بود تا اذیت نشود ) این جور مردها اصلا بد دل نیستند ( "بد دلی" اسمی است که زنان روشنفکرِ بدکاره به "غیرت" داده اند ) خلاصه مردان مدرن خیلی خوبند ، خیلی روشنفکرند ، خیلی آقایند ، خیلی لارجند؛ البته از نظر زنان متمدن ِ لکاته . البته این را هم بگوییم که گرچه آنها خواهر و دختر و زن خود را آزاد می گذارند و دوست دارند آنها افراد مختلف را تجربه کنند اما خودشان هم موجودات پستی هستند که برای رسیدن به شاشدانِ زن ها حاضرند تن به هر رذالت و دنائتی بدهند حتی حاضرند زن خود را با زن دوست و رفیقشان عوض کنند تا زنی جدید را به اصطلاح خود فتح کنند. ( گسترش روابط جنسی ضربدری و اشاعه آن در شبکه های ماهواره ای و مجازی بهترین دلیل ماست ) دیگر اگر برای آنها بخوانی :
برای یک دمه شهوت که خاک بر سر آن زبون تن شدن آیین شیرمردان نیست
کلی بهت می خندند و مسخره ات می کنند . مردان مدرن مردانی هستند که در خانه نشسته اند و در اوقات فراغت فیلم مستهجن تماشا می کنند آنهم همراه زن و دخترشان و کاری ندارند که این کار آنها تا چه حد زن و دخترشان را تحریک می کند و و آنها را به کارهای خلاف عفت وا می دارد . مردان مدرن تمام فکر و ذکرشان در شهوت خلاصه می شود و اینکه چگونه بتوانند سکس بهتر و بیشتری داشته باشند ؛ به قول مولوی :
جز ذکر نی فکر او نی ذکر او سوی اسفل برد او را فکر او آنها اگر پا دهد به خواهر زاده و برادر زاده و حتی خواهر و مادر خود هم تجاوز می کنند.( لازم است بدانیم در سالهای اخیر زنای با محارم به شدت افزایش یافته که هر از چند گاهی برخی از آنها در صفحه حوادث روزنامه ها منعکس می شود ) در واقع مردان مدرن سگهایی هستند که سکس آنها را از خود بیگانه و الینه کرده است کسی که صبح تا شب توسط ماهواره با تبلیغاتی از قبیل : راهها و داروهای افزایش میل جنسی و راه بلند کردن و افزایش طول آلت تناسلی و فیلمهای مزخرف سکسی و هزار کوفت و زهر مار دیگر بمباران می شود طبیعی است که دیگر به مادر و خواهر خود هم رحم نکند حال چه برسد به زن دایی و زن عمو و زن همسایه و زن همکار و دختر همکلاسی و ...
از دیگر ویژگی های مردان مدرن که متاثر از دیدن فیلم های سکسی و نیز تامل شبانروز به سکس است ( روزها فکر من این است و همه شب سخنم ) علاقه آنها به نقل کردن و تعریف کردن جوکهای سکسی و بی غیرتی است آنها با نقل جوکهای سکسی و بی غیرتی که قهرمان آنها یک مرد رشتی و زنش هستند می کوشند به تدریج اندک قبحی که هنوز بی ناموس بودن دارد را هم برای خودشان و هم برای دیگران بریزند و بزدایند و نابود گردانند و بی غیرتی را کاملا تئوریزه کرده و جا بیاندازند .
مردان مدرن دیگر دنبال عفت و نجابت زن نیستند بلکه دنبال یک زنانی می گردند که به قول معروف امروزی و روشنفکر باشند ( البته خود آنان هم کسانی هستند که به دخترها و زنهای زیادی تجاوز کرده اند و در واقع علت حقیقی بی غیرتی و روشنفکریشان هم همین است . در واقع می خواهند با آزاد گذاشتن و آزاد دانستن زن و دختر و خواهر ، قبح گناهان کثیف خود را به نزد نفس خودشان از بین ببرند و به نوعی آنرا عادی و طبیعی و حق طبیعی هر کس جلوه دهند ولی آنها نمی دانند با انجام گناهان مکرر یا اجازه انجام آن به دیگران از قبح گناهشان به نزد خدا و خود واقعیشان کم نمی کند ) مردان مدرن بی حمیت هایی هستند که همانطور که گفتیم از اینکه می بیینند وقتی با زنانشان داخل مجلسی یا مغازه ای می شوند و چشم همه روی اندام زن آنها که از لباس بدن نمایشان بیرون زده زوم می شود احساس عزت و سر بلندی و غرور می کنند .
از دیگر ویژگی مردان مدرن یا همان زنان خایه دار زن صفت بودن آنهاست یعنی دیگر اخلاق های مردانگی مثل سخاوت و بخشندگی به هیچ وجه در آنها وجود ندارد و مانند زن پست و حقیرند البته از نکات تناقض آمیز و عجیبِ مردان مدرن این است که اگر از آنها یک خودکار بخواهی یا حتی یک لیوان آب بخواهی نمی دهندت ، اما اگر زنشان را بخواهی دو دستی تقدیمت می کنند اگر بعضی هاشان هم برای فلان کار تقدیم نکنند حتما برای دیدن و لذت بردن تقدیم می کنند (صبح تا شب در خیابان زنهایی به چشمت می خورد که اندامشان را از داخل مانتو بیرون انداخته اند و یک نره خر به اسم شوهر یا برادر نیز به همراه دارند ) البته اگر برآنها اسم و نام و عنوانِ زن فلان یا خواهر بهمان و... را بگذاری ناراحت می شوند ولی از عمل و کار فلان و بهمان کاملا رضایت دارند و خشنودند ( در مثنوی مولوی داستانی است به این مضمون که روزی لوطی ای ، پسر بچه ای را برای لواط به خانه می برد و دخول می کند و هنگام دخول خنجری در کمر پسرک می بیند از او می پرسد که این چیست ؟ می گوید : خنجری است که همیشه همراه خود دارم تا اگر کسی در مورد من فکر بد کرد و یا سوءظن داشت و حرف بدی زد شکمش را بدرم لوطی در حالیکه رویش عقب و جلو می کرد گفت خدا را شکر که من در حق تو هیچ سوءظن و فکر بد و حرف بدی ندارم ) اما به هر حال حقیقت این است که آنها واژه ها را عوض می کنند نمی گویند ما زن فلان و بهمان داریم ؛ بلکه می گویند ما زن مدرن و امروزی داریم و با این تغییر واژه دل خودشان را تسلی می دهند و به خودشان و زنشان یا خواهرشان یا مادرشان و.... که همه روشنفکرند مباهات می کنند .
مردان مدرن ویژگی دیگری دارند و آن این است که کاملا مطیع و سرسپرده زن جماعت هستند و به راحتی زیر یوغ آنها می روند و آنها را خانم خود می شمارند در حالیکه در دنیای جدید و امروزی حتی زنان نیز دیگر حاضر نیستند مطیع مردها شوند و زیر یوغ مردها بروند و آنها را آقای خود بشمارند ، حال چه شده است که مردها به این خفت و خواری تن می دهند و سلطه زنها را می پذیرند جای بسی تعجب و تامل دارد !
مردان مدرن همچنین کاملا زن صفتند یعنی اینکه اهل دودوزه بازیند یعنی عین یک مرد حقیقی رو راست و صاف و صادق نیستند یعنی جلویت یک جور رفتار می کنند و پشت سرت یک جور دیگر یعنی روبه رویت می گویند و می خندند اما در همان حین اگر مجال یابند خنجر را تا دسته در پهلویت فرو می برند. مردان مدرن ظاهرا مبادی آداب و جنتلمن و با شخصیت و بانزاکتند ولی باطنا از هیچ کاری برای ضربه زدن به فرد مقابلشان و رقیبشان کوتاهی نمی کنند . جالب این است این مردان مدرن ریاکاری را مذمت می کنند و اگر فردی کمی نمازش را طول دهد یا به ظاهر دروغ نگوید و غیبت نکند و یا محاسن بگذارد از نظر آنان ریاکارست ( در حالیکه این نوع ریاکاری اساسا به آنان مربوط نمی شود چون اعمالی است بین بنده و خدا و اگر کسی هم بخواهد در مورد ریا یا اخلاص عمل آنان نظر دهد خداست و نه آنها ) ولی خود اینها ، که به انواع خصایص زنانه مثل مارموز بودن و از پشت خنجر زدن و غیبت و بدگویی و سخن چینی کردن و زیر آب زنی و... آراسته اند و به معنای واقعی کلمه پوفیوزند ، ریاکار نیستند!؟ و یا زنان بدکاره و هرزه شان که خود را با انواع و اقسام آرایش زیباتر از آنچه هستند نشان می دهند ریاکار نیستند . ( به هر حال آرا و ویرا کردن هم خود نوعی ریاکاری است زیرا خودت را به گونه ای جلوه گر می سازی که در حقیقت نیستی ) .
به هر تقدیر از دیگر ویژگی های مردان مدرن این است که از زنهای با عفت و مرد ندیده کلا و کاملا بیزارند از نظر آنان زن ایده آل ، زنی است که با مردهای مختلف بوده آنها را تجربه کرده و مردها را خوب شناخته است و در واقع متمدن و غیر امل و امروزی است و روابط عمومیشان هم بالا و قوی است. البته مردان مدرن اگر کمی شرف برایشان باقی مانده باشد باید مراقب باشند که اگر زن ِمدرنشان برایشان بچه ای بدنیا آورد آن بچه واقعا مال خودشان باشد ؛ نه حاصل هم خوابی وی با پسر خاله و پسر دایی یا برادر شوهر یا پدر شوهر و یا هر مرد غریب و آشنا دیگر ( این مطلب را بر اساس مطالعه وبلاگهای دختران و زنان می گویم حال اگر نمی خواهند مراقب باشند خود دانند ) مردان مدرن در یک کلام هرزه هایی هستند که دنبال هرزه ها می افتند و این هرزه ها اهل و عیال خود شان هستند .
( به قول مولوی : هر که با اهل کسان شد فسق جو اهل خود را دان که قوادست او )
دیگر ویژگی مردان مدرن که موجب شده آنها را زنان خایه دار بنامیم ، صورت و سیمای ظاهری آنان است مردان مدرن صورتی شبیه زنان دارند یعنی ریش و سبیل که وجه ممتاز کننده مرد از زن است در صورت آنها ریشه کن شده و آنها به شدت مراقبند که چیزی از محاسن در رخساره شان پدیدار نشود البته نداشتن محاسن ، تنها وجه شبهات مردان مدرن به زنان نیست بلکه از وجوه دیگر شباهت آنان این است که بسیاری از مردان مدرن آرایش نیز می کنند یعنی کرم سفیدکننده می زنند ، گاهی خط چشم می کشند ، بعضی وقتها زیر ابرو بر می دارند و برخی مواقع رژ لب هم می زنند . این است حال و روز مردان مدرن و پدران خانواده . واقعا مردی که صورت خود را به گونه زنان می آرید آیا می تواند سیرتی همچون مردان واقعی داشته باشد ؟ در واقع مساله اساسی همین است وگرنه محاسن نداشتن ظاهری آنان جای ایراد جدی ما نیست به قول ضرب المثل کهن فارسی : " برکنده ، بِه آن ریش که در چنگ زنان است" . اما ایراد اصلی ما در انگیزه ها و عوامل درونی این گونه چهره آرایی است که یکی از آنها میل به زن صفت بودن است که در برخی مواقع به میل به همجنس بازی منجر می شود ( همجنسبازی همیشه تاریخ بوده است اما به شکل فعلی آن که کاملا جا افتاده و قبح زدایی و تئوریزه شده و به صورت سبکی مقبول از زندگی درآمده کاملا جدید و بی سابقه است و این نیز ناشی از رایج شدن روح زنانگی بر مردان است ) همجنسبازی که واقعا از مشمئز کننده ترین امور دنیای مدرن و مردان مدرن است ، همانطور که بیان شد یکی از ویژگی های مردان مدرن است که بر اثر رسوخ روح زنانگی در آنان ایجاد شده است . البته من قصد ندارم از این عمل کثیف مردان زن صفت بیشتر بنویسم و مقاله خودم را بیشتر از این نجس کنم ( اگر در این مقاله بد و بیراه زیاد گفتم شاید از نظر عده ای قبیح بنماید اما اگر انصاف دهند تمام آنها عین حقیقت است و عین آن چیزی است که در فضای واقعی یا مجازی جامعه شاهد و ناظر آن هستیم . شرایط طوری شده که شیطان های انسی و جنی می کوشند با تغییر نام اعمال قبیح از آنها قبح زدایی کنند و این کاری است که سولون حاکم آتن انجام داد . سولون وقتی دید فحشا و روسپیگری در آتن به شدت گسترش یافته و قانون و مجازات هم دیگر جلودار آنان نیست ترجیح داد نام زنان روسپی را به معشوقه تبدیل کند و عمل فحشا و منکر را نیز با نام عشق بازی بنامد تا بدین وسیله در ظاهر جامعه را نجات دهد و در باطن صورت مساله را پاک کند و این کاری است که امروز نیز در ایران توسط عده ای دنبال می شود و زنان ِ بی در و پیکر و بدکاره و نیز مردان بی غیرت و بی ناموس ، را با نامهایی چون مدرن ، متمدن ، با فرهنگ ، روشنفکر ، غیر امل ، متجدد ، امروزی و.... معرفی می کنند).
به هر روی واقعا چقدر مشمئز کننده است که مردی به حدی رذل شود که به همجنسبازی دست بزند تهوع کار زمانی بیشتر می شود که بعضی این مردها همسر نیز دارند ولی با این حال خود همسر کس دیگری نیز هستند واقعا عنوان مرد زن صفت یا مرد شاشدان پرست بهترین صفت برای اینجور مردهاست .
من نمی دانم دیگر چه باید بگویم و اساسا چه می توانم بگویم اما بعضی وقتها با خود فکر می کنم با این همه گناه و معصیت و فساد که بشرِ امروز می کند ، خصوصا فساد جنسی که سراسر عالم را فراگرفته است ، بیم فراوان هست که طوفانی مثل طوفان بزرگ که در همه ادیان و اقوام بشری سابقه دارد از آسمان نازل شود و ریشه همه این مفاسد زمینی را از بیخ و بن برکند امیدوارم پیش از آنکه توبه ما به درگاه خدا دیرو بی فایده گردد ، بشر در راهی که می رود تجدید نظر کند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد