عبدالکریم احسانی

personal websit abdolkarim ehsani

عبدالکریم احسانی

personal websit abdolkarim ehsani

غم انگیز ترین جک

 هی !!! تاحالا غم انگیز ترین جکی که شنیدی چی بوده ؟! 

یه بار یه نفر داشت توی یک جمع که من هم بودم جک تعریف می کرد : !!! 

یه هویی گفت : 

یه روز از یک خارپشت می پرسن بزرگترین آرزوت چیه ؟! 

اشک تو ی چشماش حلقه میزنه ومیگه ! 

این که یک نفر بغلم کنه !!! 

وقتی اون شخص این جک رو گفت همه خندیدن !!! ولی من که طبق معمول حتی توی شاد ترین وشلوغ ترین جمع ها غم میاد سراغم واز بس که منو دوست داره پیدام می کنه چشام پر اشک شد ! پر اشک شد به حال خارپشتی که هیچ وقت کسی نوازشش نکرد ونبوسیدش!

 من از همه کبوترهای سفید وقشنگ دنیا بدم میاد! عاشق گوش کردن آواز کلاغم نه قناری !! 

 ودوست دارم تمام خارپشت های دنیا را در آغوش بفشارم وببوسم ! 

 

 این مطلب کپی شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد