عبدالکریم احسانی

personal websit abdolkarim ehsani

عبدالکریم احسانی

personal websit abdolkarim ehsani

عابر بانک خسیس

 

دیروز صبح زود از خونه زدم بیرون چند تا کار داشتم گفتم زودتربرم انجامشون بدم و...

اول گفتم برم از عابر بانک پول بردارم و بعدش به ادامه کارام برسم کارتم رو زدم دیدم یه پیغام امدبا این مضمون (باعرض پوزش دستگاه موقتا قادر به انجام درخواست شما نمی باشد)با خودم گفتم بخشکی شانس بیا! بقول بچه گفتنیامایه روز تصمیم گرفته بودیم که در وقتمون صرفه جویی کنیم اما باخودم گفتم بزار یه بار دیگه امتحان میکنم و اینبار با نگاه مظلومانه وملتمسانه خودم تلاش کردم تا از این عابر بانک خسیس پول دریافت کنم که یکباره پیغامی توی این مایه ها نوشت وجه نقد موجود نمی باشد.و بعدش نوشت لطفا اگر درخواست دیگری دارید بفرمایید؟

  منم که دیگه طاقتم طاق شده بود یواشکی برای اینکه کسی نفهمه اول شیش جهتم (قدام،خلف ،فوق ،تحت،یمین،یسار ) رو ور انداز کردم ببینم کسی دورو ورم نباشه  بعد یواشکی زیر لب گفتم اره یه اهنگ بندری  نه ! یک موزیک ویدئوی افغانی شاد بزار دور هم برقصیم 

البته از نوع مجازش (نیشخند) ......

نظرات 1 + ارسال نظر
طهماسبی 20 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام استاد
امروز بطوراتفاقی روی گوگل وبلاگ شما را دیدم وخیلی خوشحال شدم که دوباره شما را پیدا کردم وبلاگ زیبای شما را خط به خط خوندم وروزمه شما را هم با دقت مرور کردم تا یقین کنم که خود شما هستید راستش دلم خیلی براتون تنگ شده ونگرانم که نکنه در شهر ما به شما بد گذشته که دیگه یادی از ما نمی کنید
اشکالی نداره هرجا هستین براتون ارزوی سلامتی دارم وبقول شاعر میگم
تو مرا یاد کنی یا نکنی ،باورت گر بشود گر نشود ،حرفی نیست،
اما باورکن که نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست

سلام
این استاد که نوشتی یعنی چه ؟ بقول ایلمازچوبکاریمون کردی اونهم با چوب کبریت ...
منم ازدیدن کامنتت خیلی خیلی خوشحال شدم
چی ؟ شهر شما به من بد گذشته باشه !؟ نه باورکن روزهای درگز ،لطف اباد ،نوخندان ،کلاته چنار ،وتندوره برام جزءبهترین روزها بوده البته یاد باد ان روزگاران یاد بود ...
اینکه گفتی یادی از ما نمی کنید اینجوری نیست من به یاد همتون هستم . راستی از بچه های دیگه چه خبر ؟
درجواب دکلمه اخرت هم میگم- به قلب مهربانت بگو هیچ چیز یادت را ازخاطرم نخواهد بردحتی وجود فاصله ها
راستی دوباره اومدی ایمیلی ، شماره ای ،ادرس وبلاگی چیزی بزار...
اما حرف اخر
وفادارتر از خدا سراغ ندارم وبه رسم همین وفاداریست که به او میسپارمت

چخ ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد